2015. március 2., hétfő

A dilemma...

Üdv mindenkinek!
Azon gondolkodom, hogy minek örülnétek jobban: hosszabb részeknek, viszont csak ritkábban (kb, egy-másfél hetente egy rész), vagy inkább sűrűbben (olyan két-három rész hetente), de rövidebb részeknek? Légyszíves segítsetek, mert nem tudom eldönteni! Nagyon megkönnyítenétek a dolgom, ha a kommentekben elmondanátok, nektek melyik opció tetszik jobban.
Szóval csak ennyit szerettem volna mára. Pusszancs mindenkinek, éljétek túl a hetet!
Yume


Ui.1: 17 ÉVES LETTEM!!
Olyan öreg vagyok.... Viszont megkaptam a szüleimtől életem első One Direction-ös könyvét!

Ui.2: Végre tavasz van! Bár az időjárás még erősen cáfolja ezt a tényt....

Ui.3: Kereken száz nap van hátra, hogy élőben lássam a One Direction-t! Készülj Bécs, mert jövök! :D



3 megjegyzés:

  1. Nekem a rövid részek tetszenének, mert akkor hamarabb kapjuk őket ;)
    Boldog Szülinapot :)

    VálaszTörlés
  2. Rovid reszek! Utolag is boldog szulinapot!!:) Es Becsben talallozunk!^^
    XxRéka

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot!:) Én is a rövidebb részekre voksolok
    Lana x

    VálaszTörlés